Өзіңіз жоспарлаған жобаны кәсіпқой емес адамдардың «әдемі жарнамасына» түспей қалай салуға болады?
Бұл мәселе бойынша тиісті сараптамасыз бизнеске кірісетін дизайнерлер/мердігерлер бар. Сонымен қатар, олар өз дәлелдерінде өте сенімді және бұл олардың күші. Көбінесе клиенттер мұның бәріне бір рет түседі. Бір жоба үшін немесе оны іске асырудың ортасына дейін. Содан кейін барлық «тесілген жерлер» ашылып, клиент кіммен айналысып жатқанын түсіне бастайды. Принципті клиенттер басқаларды іздейді, ал аз принциптілер жобаны уақытында аяқтауды қалайды. Біз әрқашан өзіңіздің бақылау тізіміңіз болуын ұсынамыз – сіздің алдыңызда кім екенін білу үшін бірнеше қарапайым тармақтар:
– қандай жобалар орындалды
– бұрынғы клиенттер не дейді
– Сіздің жобаңызға қатысатын негізгі адамдармен сөйлесіңіз.
Ешқандай керемет «тендерлік процедураларсыз» не істей аласыз. Шарлатан немесе кәсіпқой, ол бірден көрінеді. Ең бастысы, жобаңызды бағаны түсінетін адамдардың қолына беріңіз. «Шынайы емес» әдемі сурет, «шынайы емес» жоғары баға белгісі бар.